שיווק באינסטגרם – מה זה ואיך מבצעים אותו?

ניווט מהיר

האינסטגרם הוא אחת מהרשתות החברתיות הנפוצות והפופולריות ביותר כיום בקרב לא מעט גולשים ברשת האינטרנט. מדובר בפלטפורמה דיגיטלית שמבוססת על תוכן חזותי – תמונות וסרטונים, בין אם הם מועלים כפי שהם ובין אם הם עוברים איזשהו עריכה או הוספה של אפקטים נוספים. כאן מה שקובע זה התמונה והמראה של התוכן ולכן אין צורך בידיעה של כתיבת מלל. דבר נוסף שמייחד את האינסטגרם כרשת חברתית שיכולה גם לסייע רבות בשיווק עסקים הוא התיוג – האשתאג של עסקים או ביטויים שכאשר הם נבחרים בקפידה על ידי אנשי מקצוע מעולם קידום האתרים הם יכולים להעלות באופן משמעותי את המודעות של הקהל לעסק וכך להגדיל את מעגל הלקוחות שלו. לא בכדי יש לא מעט עסקים וידוענים שעושים שימוש רחב ויומיומי באינסטגרם על מנת לקבל את עצמם, את השקפת העולם שלהם ואת הפעילות שלהם.

איך בונים תוכנית שיווק באינסטגרם?

בדומה לתהליכים מותאמים אישית של קידום בגוגל – גם הקידום באינסטגרם חייב להיות מותאם אישית לכל עסק ועסק בנפרד. חשוב לפלח מי קהל היעד, מה השפה שבה צריך לפנות אליו, אילו האשתאגים קהל היעד מחפש ואיך בדיוק הוא צורך את התוכן הוויזואלי שלו. יש לא מעט גולשים שבודקים ממש מדי יום את הסטורי של העסקים או הידוענים שאחריהם הם עוקבים ולכן זו דרך טובה מאד ליידע את הקהל אודות מבצעים, מוצרים או שירותים חדשים. בדרך זו נשמר קשר חם והדוק בין העסק עצמו לבין קהל הגולשים שלו וללא ספק קל יותר ונוצר שיח אמיתי למרות שמדובר בפלטפורמה דיגיטלית ו-וירטואלית. זו הדרך המקובלת והידועה כיום לשמור על קשר ישיר עם לקוחות וכשעושים את זה כמו שצריך – זה בהחלט עובד.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר