פלטפורמות לקידום ממומן – מה עובד היום?

ניווט מהיר

בעלי עסקים מכירים את הפוטנציאל העצום שיצרה הרשת בתחום השיווק, וכולם רוצים לקחת חלק מחגיגת הפרסום הדיגיטלי. אך כאשר אתם מתיישבים על המחשב ורוצים להתחיל לקדם את העסק שלכם באחת מהפלטפורמות ברשת, זה לפעמים נהיה מבלבל – איפה כדאי לי לפרסם? האם כדאי לפרסם בגוגל? בפייסבוק? ברשתות החברתיות? במנועי החיפוש? מרוב מידע ברשת הדברים נראים מסובכים. הכנו לכם רשימה קצרה של פלטפורמות לקידום ממומן הקיימות היום.

פלטפורמות לקידום ממומן – גוגל, רשתות חברתיות ועוד

המאמר יוצא מנקודת הנחה כי יש ברשותכם אתר לאחר שפניתם לחברה שעיקר עיסוקה הוא בניית אתרים לעסקים והאתר שלכם באוויר, רץ ועובד וכל שנותר לכם הוא לקדם אותו בדרך כזאת או אחרת שתכניס

אם בחרתם לקדם את בית העסק שלכם באמצעות קידום ממומן, כדאי שתכירו את הפלטפורמות הבאות, קהל היעד שלהן ואיך עובד הפרסום בהן:

פרסום ברשת החברתית – פייסבוק

פייסבוק היא אחת משתי הפלטפורמות הפופולריות ביותר לקידום ממומן, הרשת החברתית הענקית היא בעלת מידע רב על המשתמשים שלה ובכך מתאימה את המודעות בצורה מיטבית לקהל היעד שלכם.

בישראל קהל היעד בפייסבוק הפך למבוגר יותר מאשר בעבר ומתאים יותר לגילאי 25 ומעלה כאשר טווח הגילאים הפופולרי ביותר הוא 25-40.

פייסבוק היא כנראה הפלטפורמה העדיפה ברשתות חברתיות אם ברצונכם להשיג לידים (פניות של לקוחות) בזול, כאשר מומלץ מאוד לשלב מודעות בפייסבוק ביחד עם דף נחיתה כדי ליצור החזר השקעה אופטימלי.

פרסום ברשת החברתית אינסטגרם

עם מעל ל 500 מיליון משתמשים חודשיים באינסטגרם, אינסטגרם היא פלטפורמה פופולרית מאוד ויתרה מכך היא גם שונה מאוד מפייסבוק וגוגל.

אם קהל היעד שלכם הוא בין הגילאים 18 ל 25 אין ספק שהאינסטגרם הוא המקום לפרסום בשבילכם, פרסום באינסטגרם הוא באמצעות תמונות וסרטונים ולכן אתם צריכים לעשות חושבים עם עצמכם – האם העסק שלכם מתאים לפרסום מסוג זה?

פרסום במנוע החיפוש גוגל

את גוגל כולם מכירים, גוגל הייתה חלוצה בכל מה שקשור לקידום ממומן וכנראה בגלל זה היא הפכה להיות למוקד עלייה לרגל למפרסמים ברשת.

בישראל קהל היעד בגוגל הוא בעצם כולם, כולנו מחפשים את הצרכים שלנו בגוגל.

ניתן להסתייג ולומר שהדור הצעיר יותר (16-24) מגיע ליותר רכישות בפועל באמצעות הרשת החברתית אינסטגרם, אך עדיין גוגל היא פלטפורמת חיפוש יעילה ביותר גם בדור הצעיר.

בגוגל, בניגוד לרשתות החברתיות יש צורך בבניית דף נחיתה או אתר אינטרנט כדי שהמודעה תגיע לכתובת האתר הרלוונטית ולהשארת פרטים או רכישה בפועל של הגולש.

את האתר או דף הנחיתה אתם יכולים לבנות בצורה עצמאית אם יש לכם את הכישורים לבנייה מקצועית, או לפני גורם כמו חברה לבניית אתרים שתסייע בכך.

פרסום ברשת החברתית טוויטר

אין ספק שלטוויטר יש קהל יעד מיוחד בישראל – האדם הממוצע אינו מחזיק במשתמש בטוויטר, רוב המשתמשים בטוויטר הם כתבים, פוליטיקאים וידוענים בתחומי עניין מסוימים.

אין ספק שאם קהל היעד שלכם הוא הציבור הרחב, יהיה קל לכם לפרסם ולהגיע אליו ברשתות החברתיות האחרות או בגוגל.

פרסום בטוויטר הוא בצורת ציוצים שניתן לשלב בהם או אתר אינטרנט של העסק שלכם או סרטון ביוטיוב, לחליפין ניתן לקדם את המשתמש שלכם כדי לגייס עוקבים נוספים.

פרסום ברשת החברתית לינקדאין

בשונה מכל הפלטפורמות האחרות שצוינו במאמר זה הפועלות בקידום B2C, לינקדאין היא פלטפורמה שהקידום בה עוסק בB2B.

מעבר לכך השכר הממוצע של משתמשי לינקדאין הוא גבוהה בהרבה ממוצע השכר ברשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם ואפילו טוויטר.

אך חשוב לקחת בחשבון שPPC (מחיר פר לחיצה) הוא גבוה יותר משאר הפלטפורמות ושקהל היעד של העסק שלכם (עסקים בדר״כ) צריך להתאים לרשת החברתית.

תכנון קפדני לפני ביצוע

לפני שאתם רצים ״לזרוק כסף לפח״ כדי להיות חלק מהפרסום הדיגיטלי – בדקו מהי הפלטפורמה המתאימה ביותר לאופי העסק שלכם ולקהל היעד שלכם – ותקבלו החזר השקעה מקסימלי.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר