fbpx

קידום חברות הייטק בגוגל – כל השיטות והטיפים

ניווט מהיר

כדי ליצור חשיפה ולשווק מוצר, שירות או מיזם דיגיטלי חדשני, עלינו להשקיע בשיווק ופרסום. אם בעבר שיטות וכלי הפרסום היו מבוססים בעיקר על העיתונות הכתובה, הרדיו, שלטי חוצות וטלוויזיה, פני הדברים השתנו מקצה לקצה בעשור האחרון כאשר קידום חברות הייטק בגוגל נעשה בשלוש שיטות עיקריות: קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן בגוגל ושיווק ופרסום ברשתות החברתיות. כדי שתוכלו לבחור את שיטת הקידום המתאימה לכם או לשלב בין כמה מהן, חשוב להגדיר באופן ספציפי את המטרה של הקידום ואת קהל היעד של החברה.

קידום חברות הייטק בגוגל- אורגני, ממומן ומה שביניהם

סטארטאפים דיגיטלים הנמצאים בתחילת הדרך יכולים למשל להתמקד בשיטת קידום אחת. במידה ואתם רוצים ליצור בא תקשורתי ולחשוף את המוצר שלכם בזמן קצר לכמות גדולה של אנשים, עדיף לבחור בשיטת הקידום הממומנת. בשיטה זו אתם או אדם המומחה בקידום בגוגל בוחר מילות מפתח הרלוונטיות לפיתוח או למוצר שלכם ומשקיע בקמפיין מודעות אינטנסיבי בגוגל. רק כאשר הגולשים לוחצים על המודעה, הקמפיין עולה כסף. לעומת זאת, אם אתם רוצים ליצור חשיפה לטווח ארוך יותר, להשקיע במשהו לאורך זמן שיכול גם להוות עבורכם סוג של נכס דיגיטלי בהמשך, שווה ללכת לכיוון של קידום אורגני בגוגל. בעוד התוצאות הממומנות מופיעות בתחילת העמודים, התוצאות האורגניות מופיעות מיד אחריהן. שתי השיטות יעילות וזה תלוי כמובן מה המטרות שלכם ומי קהל היעד שלכם.

אתר אינטרנט או עמוד נחיתה

כדי לחשוף את הקהל הרלוונטי למוצר או למיזם שלכם, עליכם להקים עמוד נחיתה ו/או אתר אינטרנט. ככה בכל פעם שגולש ילחץ על המודעה שלכם הוא יגיע ישירות לדף או לעמוד הרלוונטי ויוכל לקבל את המידע המקצועי שאותו הוא מחפש.

דרך נוספת לפרסם מיזמים וסטארטאפים היא באמצעות הרשתות החברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם. גם כאן ניתן לבחור בין השיטה האורגנית, הטבעית לבין השיטה הממומנת היזומה. הרשתות החברתיות מצויידות במערכת טרגוט חכמה מאוד שיודעת לבחור מי ייחשף למודעות שלנו בהתאם לקהלי היעד הרלוונטיים לנו.

לסיכום, היום כדי להגיע לכמה שיותר אנשים רלוונטיים צריך להשקיע בבניית אסטרטגיית שיווק חכמה שתשרת את המטרות שהגדרנו לעצמנו בתחילת הדרך ותחשוף את המיזם שלנו לכמה שיותר אנשים, תיצור באז סביבו, תעלה שאלות רלוונטיות ותביא לנו תוצאות תוך זמן מוגדר. היופי בשיטת השיווק הזה הוא שתמיד ניתן לשנות אותה בהתאם לצורך שלנו.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
שתפו עם חברים
פופולרי באתר