fbpx

שיווק סטארט-אפ ברשתות חברתיות שיביא עוד לקוחות

ניווט מהיר

כמעט כולנו מבינים את היתרונות הרבים של פרסום ושיווק ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדין, פינטרסט וכדומה. אם יש לכם רעיון, מיזם שנמצא בתהליך צמיחה או מוצר טכנולוגי חדשני, אחת הדרכים היותר טובות להוציא אותו החוצה וליצור סביבו באז היא שיווק סטארט-אפ ברשתות חברתיות.
באמצעות הרשתות החברתיות אנו יכולים לחשוף את הרעיון שלנו למיליוני משתמשים ואפילו יותר מזה אם אנו מחליטים לפנות גם לקהל מחוץ לגבולות ישראל. למשל, באמצעות פתיחת עמוד פייסבוק, טרגוט ופניה לקהלי יעד רלוונטיים אנחנו יכולים ליצור אינטראקציות ישירות, ללא תיווך עם האנשים המתאימים וליצור ערוצי תקשורת פתוחים.

שיווק סטארט-אפ ברשתות חברתיות

אז איך עושים שיווק סטארט-אפ ברשתות חברתיות?

לפני שאנחנו פונים לתהליכי שיווק של סטארט-אפים דיגיטליים ברשתות חברתיות ובכלל, עלינו לבדוק היטב שיש לנו את כל מה שצריך ושכללי המשחק השיווקיים פועלים לטובתנו ולא לרעתנו. לא משנה כמה המוצר שלנו איכותי, טוב, חדשני לכל מוצר או שירות יש גם מגבלות, חסרונות. יש המון מצבים בהם החוזק של המוצר, הוא דווקא החולשות שלו. הדבר האחרון שאנחנו רוצים הוא שתהליך הפרסום ברשתות החברתיות דווקא יפגע במוצר שלנו. זה קורה מ-3 סיבות עיקריות ששווה להכיר:

  • חשיבות של פנייה לקהל היעד: בשיווק סטארט-אפ ברשתות חברתיות אנחנו רוצים תמיד לפנות למי שרלוונטי. היכולת שלנו לזהות את קהל היעד ולגרום לו לאמץ, לרכוש לעתים אפילו לשנות את ההרגלים שלו היא יכולת חשובה מאוד. גילוי קהלי היעד שלנו נעשה הרבה פעמים על ידי ניסוי וטעייה. לכן, שווה שלא למהר בפרסום הקמפיין השיווקי או בביצוע פעולות פרסומיות ספציפיות, לא לפני שאנחנו מבצעים מחקר שוק מעמיק ומבינים את קהל היעד שלנו בצורה הכי מדויקת שיש.
  • מוצר לא טוב מספיק: התחרות בשוק היא אינסופית. שיווק מוצר שלא טוב מספיק גורם לאכזבה אצל קהל היעד, פוגע באמון ומוביל לסוג של משבר. כשנוצר משבר ברשתות חברתיות, מאוד קשה אחר כך להחזיר את הגלגל אחורה. לכן, עד שאתם לא בטוחים שהמוצר שלכם לא פחות ממושלם, אין לכם מה למהר לפרסם אותו.
  • מסרים שגויים: טעות נפוצה שקורית לא מעט ותוביל לכך שאנו מבזבזים את הזמן שלנו. לפני שפונים לרשתות חברתיות, חשוב לדייק את המסרים שאנחנו רוצים להעביר לקהל היעד שלנו. זה כמו גלגל משומן שאם רכיב אחד פגום, כל הגלגל פשוט לא יעבוד כמו שצריך.

לסיכום, כדי שנוכל ליהנות מכל היתרונות של שיווק דיגיטלי ושיווק טכנולוגיות ברשתות חברתיות, חשוב לעשות עבודת הכנה יסודית, להכיר את השוק, לאפיין את המוצר שלנו ולבנות תכנית שיווקית אסטרטגית מדויקת.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
שיווק סטארט-אפ ברשתות חברתיות
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר