fbpx

שיווק באמצעות תוכן- למה זה כל כך חשוב?

ניווט מהיר

תוכן נחשב לאחד הדברים הכי חשובים כשעוסקים בשיווק ופרסום ברשת האינטרנט. את התוכן הגולשים שלנו קוראים, באמצעותו אנחנו מעבירים לגולשים שלנו מידע ומסרים, הוא זה שמחזק את המותג שלנו ויוצר קשר בינו לבין הגולשים שלנו ולמעשה, לתוכן יש תפקיד מאוד חשוב. הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו.

 

שיווק באמצעות תוכן הוא חלק בלתי נפרד מבניית וקידום אתרים

לא משנה איזה אתר אתם בונים ובאיזה תחום, תוכן חייב להיות שם. בניית אתרים לעורכי דין, בניית אתרים לרואי חשבון, לבעלי מקצוע מתחום התיקונים והשיפוצים, בניית אתרי אי קומרס- בכולם יש תוכן והרבה ממנו.

 

איך מחליטים איזה תוכן ייכנס לאתר שלי?

  1. תחום – בראש ובראשונה עלינו להבין, להכיר וללמוד היטב את התחום. יש תחומים שדווקא בעל האתר הוא שירצה לכתוב את התוכן כי מדובר בתכנים מקצועיים, לעומת אתרים עם תכנים יותר קלילים שכל אחד יכול לכתוב. זה משתנה.
  2. סוג האתר – יש תכנים שיתאימו יותר לאתרי תדמית, לעומת תכנים יותר שיווקיים שיתאימו לחנויות בהן מוכרים מוצרים או שירותים. סוג התוכן והסגנון שלו נקבע לרוב לפי סוג האתר.
  3. קהל יעד- למי אנחנו כותבים? לרופאים? לנשים בהריון? לילדות בנות 12 או לספורטאים? שפת הכתיבה נגזרת בהכרח מקהלי היעד אליהם אנחנו פונים.
  4. קידום אורגני – התוכן לאתר וגם מחוצה לו נגזר ממחקר מילות בטוח שאנו או המקדם שלנו מבצע עבור העסק שלנו. למשל, בתחומים מסוימים יש ביטויים שיותר כדאי לקדם ולפי זה חברות קידום אתרים בוחרות גם את נושאי הכתיבה.
  5. אסטרטגיית תוכן – לא חשוב מה מטרת התוכן, איפה הוא מופיע ולמי הוא מיועד- אסטרטגיית תוכן היא חובה בכדי שהתוכן יענה על המטרות שלו. כדאי לבחור נושאים מגוונים, מעניינים שמעניקים לגולש ערך מוסף ולעקוב אחרי התוצאות ועל פיהן לשנות או לשמר את הקיים.
מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר