fbpx

מהו מחקר מילים בקידום אורגני?

ניווט מהיר

קידום האתרים הוא תחום חדש יחסית. הוא ממש הומצא יש מאין עם כניסתה של רשת האינטרנט לעולם הפרסום והשיווק. עולם זה קיבל תפנית מעניינת, שכן הוא מתגבר על מכשולים פיזיים, או על מרחקים בין בתי עסק לבין הלקוחות שלהם. בכך, הפך את המודעות ודרכי ההודעה ללקוחות על מבצעים לווירטואליות. כיום מוכרים מסלולי קידום אתרים במנוע החיפוש של גוגל, קידום ומעורבות ברשתות החברתיות. כמו כן, אפשר להבדיל בין קידום ממומן לבין קידום אורגני. ההבדל בין שני אלה הוא תשלום עבור שירותי קידום. האחד הוא פרסום של ממש תמורת תשלום. לכן, גם ייראה כלפי חוץ בצורה שונה וייתכן שיראו לו תוצאות מהירות יותר. השני הוא קידום אורגני, המבוסס על ביצוע פעולות טכניות על ידי מי שמכיר את קידום האתרים ופועל בו על בסיס שוטף. סך כל הפעולות שיבוצעו יגרמו לכך שהאתר יהיה מקודם ומלא בתוכן עשיר. חשוב מאוד לעשות קידום חנות וירטואלית באחת מהשיטות, או בשילוב של שתיהן. כמו כן, חשוב לבצע מחקר מילים בקידום אורגני – ועל כך נרחיב בהמשך.

מחקר מילים בקידום אורגני

קידום אורגני

כאמור, הקידום האורגני הוא קידום שמושג ללא תשלום על מודעות או פרסומות. הוא מבוסס על בניית אסטרטגיית תוכן מותאמת אישית לכל אתר ולכל בית עסק. יש רשימה ארוכה של פעולות ואפשרויות לביצוע. חשוב מאד לבצע אפיון מדויק על מנת להבין אילו מהפעולות תהיינה מתאימות ורלוונטיות עבור כל לקוח של מקדם האתרים. להלן כמה נושאים שקשורים לקידום האורגני, כאלה שיילקחו בחשבון בבואו של מקדם האתרים לגבש אסטרטגיית תוכן:

  • מחקר מילים: הגולשים במנועי החיפוש מחפשים משהו. הם מקלידים מילים או ביטויים על מנת למצוא את מבוקשם. כשיש מי שיודע אילו מילים או ביטויים מחפשים בכל תחום: קל יותר לקלוע בדיוק לחיפושים של הגולשים.
  • שילוב מילות מפתח: מילות וביטויי המפתח צריכים להיות משולבים בצורה טובה ונכונה בין עמודי האתר וגם בחלק הטכני של בניית הכותרות או שילוב התמונות.
  • עיבוי וסידור התוכן: חשוב לשים לב למלל הכתוב בעמודי האתר. התוכן צריך להיות רהוט, ברור, מקצועי וענייני ולא עמוס מדי.
  • תוכן בתצורות שונות: בהתאמה לסוג או אופי האתר או העסק צריך לבחור את תצורת התוכן שהכי תתאים לגולשים או למתעניינים – תוכן כתוב, שילוב של תמונות, סרטונים, חוות דעת של לקוחות ועוד.

מחקר המילים בקידום אורגני

מחקרים מראים שכמעט אין כיום גולשים באינטרנט שלא עושים שימוש במנוע החיפוש של גוגל. מנוע החיפוש הזה כל כך פופולרי שהוא מתאים לכל סוגי האנשים או הגולשים. קל מאד לרשום בו כל מילה, ביטוי או שאלה וכך לקבל את התשובות או התוצאות הנכונות ביותר. במילים אחרות – גוגל עושה מאמצים גדולים לענות לגולשים על מה שהם מחפשים ולתת להם את התוצאות הרלוונטיות ביותר, אלה שיעזרו להם בדיוק במה שהם צריכים. מכאן החשיבות של ביצעו מחקר מילים כחלק מהתהליך של קידום אורגני של אתר. עבור פרסום עסקים קטנים באינטרנט ועד לעסקים נרחבים ובינלאומיים – חשוב להשתמש בשיטת קידום זו.

מקדם האתרים המקצועי יידע לנתח באמצעות הכלים הטכנולוגיים של גוגל מה המילים או הביטויים השכיחים שגולשים מחפשים בכל תחום ובכל עיסוק. בדרך זו הוא יידע מה הגולשים מחפשים ובמה הם מעוניינים ויוכל לשלב את המילים וביטויים האלה במלל הכתוב שבאתר שהוא מקדם. כך האתר אט אט יעלה כלפי מעלה ברשימת התוצאות, שכן הוא יענה על החיפוש וייתן לגולש המחפש מענה רלוונטי, נכון ועדכני. חשוב מאד להבין שמחקר המילים הוא רק אחת מהפעולות שנדרש לבצע על מנת להשיג קידום אורגני יעיל ושמדובר בקידום שצריך לתחזק אותו לאורך זמן, כלומר שלא מבצעים את הפעולות הטכניות ומסיימים את העבודה.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
מחקר מילים בקידום אורגני
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר