fbpx

כל מה שצריך לדעת על אסטרטגיה תקשורתית

ניווט מהיר

כאשר מדובר על הנושא של יצירת קשר עם גופי תקשורת שונים, חשוב מאוד לדעת מה עושים ואיך פונים. ברוב המקרים, יהיה זה אדם מעולם הדוברות ויחסי הציבור שיעשה זאת. כמובן שיהיה עליו להיות בעל ידע רב בקבלת ועיבוד מידע, כמו גם העברתו בדרך הטובה ביותר למי שצריך לדעת אודותיו. אסטרטגיה תקשורתית היא בדיוק שורת המעשים שיש לבצע בעת שמירה על קשר עם גורמי תקשורת המונים, תקשורת כתובה וכמובן – העברת מידע חשוב דרך אתרי אינטרנט שונים.
מדובר בתהליך הכולל זיהוי צרכים או הגדרת מטרות ואיתור קהל היעד (על פי נושא ההודעה). במקרים רבים, יש אף צורך בפעולה מהירה של הוצאת הודעה דחופה מעכשיו לעכשיו. גם לסוג כזה של הודעות יש אסטרטגיה ברורה של סדר פעולות שיש לבצע.

אסטרטגיה תקשורתית

האתגרים של האסטרטגיה התקשורתית

במציאות הנוכחית, אין ספק שאנשים צורכים מידע מיידי ומהיר על בסיס קבוע ושוטף, ובעצם ללא הפסקה. כאשר קורה משהו, או שמתעוררת שאלה הדורשת תשובה, אי אפשר יהיה להמתין. גוף התקשורת הרלוונטי, או אותו איש יחסי ציבור האחראי לתקשורת, לא יוכל להתמהמה בטרם תצא הודעה מסודרת, רשמית ומוסמכת מטעמו. יתרה מכך, מכיוון ששמועות עוברות מהר ותמיד יש חשש לדליפה של מידע מהותי, על האסטרטגיה להופיע פעולות שיהיה בהן עניין, כגון ניסוח הודעות בצורה מאתגרת, מרתקת וכזאת שתמשוך את תשומת הלב של מי שמאזין או קורא.
אמצעי נוסף הוא ערוצים מסחריים, שיש להם מלחמה על רייטינג ועל מכירת זכויות יוצרים או פרסומות. גם זה יהווה חלק מהאסטרטגיה התקשורתית כאשר יתעורר הצורך להודיע הודעה חשובה או למסור מסר.
כמו כן, ניתן להיעזר בשירותיו של משרד יחסי ציבור, אשר יקדמו משמעותית את עניין אסטרטגיית התקשורת.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
אסטרטגיה תקשורתית
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר