fbpx

בניית אתרים לעורכי דין – מי אמר עוד לקוחות ולא קיבל?

ניווט מהיר

אם אתה רק מתחיל לעסוק בעריכת דין, יש לך משרד עורכי דין קטן או שיש לך משרד קיים כבר אבל מצאת שהגיע הזמן לשדרג אותו עם אתר חדש, אז אתה בוודאי שוקל אם ולמה אתה צריך שיהיה לך אתר למשרד שלך. בעוד שרבים מאמינים שחיוני שיהיה אתר בעידן של ימינו כמשהו מובן מאליו, הרבה לא מבינים את היתרונות הרבים שאתר יכול להביא.

בניית אתרים לעורכי דין – זה נחוץ גם בתחום הזה?

בסופו של דבר, מטרתנו במאמר זה היא לשכנע (או לפחות לנסות) שאתר צריך להיות מרכיב חובה בארסנל של משרד עורכי הדין שלך, מכמה סיבות:

מקל על הלקוחות למצוא את המשרד שלך

גם כשאנשים כבר מכירים את המשרד שלך, והם מודעים למותג שלך בין אם באמצעות הפניה או פרסום, הם צפויים לחפש אותך באינטרנט לפני שיתקשרו אליך. זה עשוי להפתיע את חלקכם, אבל זה קורה כל הזמן.

זה מובן, בדרך כלל לאנשים אין זמן להתחיל לשנן טלפון מפרסומת בטלוויזיה או כתובת אתר. במקום זאת, אם זה מספיק חשוב והם מעוניינים, הם יזכרו את שם המותג ויחפשו אותו בגוגל.

זה כלי תקשורת

פעמים רבות לקוחות, שותפים עסקיים ואחרים יצטרכו לבקר באתר שלך רק כדי לקבל מידע בסיסי. זו יכולה להיות כתובת דוא"ל, מספר טלפון, כתובת למשלוח דואר או הוראות הגעה למשרד שלך. בעלות על 'חתיכת נדל"ן מקוונת' שבבעלותך ואתה שולט עליה, מאפשרת לך לעדכן או להוסיף מידע בסיסי כזה.

בניית אתרים לעורכי דין בונה אמינות ואמון

הנקודה הבאה היא אמון. בעוד שהאינטרנט המסחרי הוא בן כמה עשורים בלבד, הוא התפתח במהירות וגם האופן בו אנו משתמשים בו בחיי היומיום שלנו. נוכחותו של אתר בסיסי ביססה לגיטימציה ברמה מאוד בסיסית.

כ- 74% מהצרכנים מבקרים באתר משרד עורכי דין כדי לנקוט בפעולה. זה כמעט שלושה רבעים מהאנשים.

במקרה שלמשרד עורכי הדין אין אתר, סביר להניח שאתה משאיר הרבה כסף על השולחן. עם זאת, קיום אתר אינטרנט הוא רק ההתחלה לאופן בו תוכל ליצור אמינות ואמון מול לקוחות פוטנציאליים. אתר חשוב ומעוצב עם תמונות חדות ומקצועיות חשוב. אתר עסקי קטן, הכולל את משרדי עורכי הדין והמועסקים בו, הוא המקבילה המודרנית לקורות חיים.

חיוני לכל שיווק מקוון

אם אתה מתכנן לעשות כל סוג של שיווק מקוון, אז אתר הוא מרכיב קריטי במשפך השיווק והמכירות של החברה שלך.

לא משנה אם זה פרסום מקוון ו-PPC שאמורים בסופו של דבר להוביל לאתר מסוים או מדיה חברתית, חשוב שהפרופיל בכל פלטפורמה יחובר לאתר שלך. קידום אורגני יסייע רבות לקבלת תנועה אורגנית ממנועי החיפוש ומהרשתות החברתיות.

לא כולם רוצים להתקשר

מרבית עורכי הדין בתחומי המשפט הצפויים לצרכן (כלומר התמודדות עם אנשים פרטיים ולא עם עסקים), מחפשים בדרך כלל שיחות טלפון. זו הדרך המהירה ביותר להכשיר ולהמיר לידים לצריכה, ובהמשך ללקוחות. זה נהדר שיש לך מטרה עיקרית מהשיווק שלך (למשל שיחת טלפון, דוא"ל וכו'). עם זאת, לא כולם ירצו לנקוט בפעולה העיקרית אליה אתה מכוון.

גיבוי כגון טופס יצירת קשר, כתובת דוא"ל או תיבת צ'אט בשידור חי, ירחיב את האפשרויות שאתה מציע ליצור את אותו קשר ראשוני עם המשרד שלך. יש אנשים שביישנים, או בגלל הרגישות של העניין המשפטי שלהם, הם עשויים לרצות להפעיל שיקול דעת. אתר מאפשר לך להציע מספרי דרכי תקשורת עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים. זה יעזור לשיעור ההמרה ולמספר ההפניות החודשיות שלך.

איש המכירות שלך 24/7/365

לכולנו יש חיים מחוץ לעבודה, למעט האתר שלך. הוא עובד מסביב לשעון, תמיד שם, מוכן להיפגש ולברך מבקרים חדשים וחוזרים שמחפשים אותך באינטרנט.

בעקבות זאת באה בכוונה הסיבה הקודמת. קיום אתר מאפשר אישורי תקשורת מרובים, כולל הגשת דוא"ל וטופס כאמור קודם. מחקרים שנערכו על המרות וטפסים של לידים הראו ששעות הביצועים הטובות ביותר היו דווקא בין שש לשמונה בערב. עבור משרדי עורכי דין רבים, זה אומר אחרי שעות העבודה, כאשר אף אחד לא נמצא בסביבה לענות לטלפונים.

בתנאי שאתר האינטרנט שלך פועל כהלכה, הוא קיים בכל פעם שאנשים מוכנים לנקוט בפעולה. הרבה אחרי שאתה, העוזרים ושאר עורכי הדין שלך הלכו הביתה. האתר שלך נמצא שם, ועוזר לייצר לידים נוספים מסביב לשעון.

ליידע וללמד לקוחות פוטנציאליים

נגענו בזה בכמה סיבות אחרות שהוזכרו לעיל, אבל אני חושב שזה ראוי לנקודה משלו עם קצת הסבר נוסף.

ניתן לטעון שהאינטרנט הוא החידוש הטכנולוגי הגדול ביותר שיצר (עד כה) המין שלנו. אנשים יכולים לשבת ליד המחשב שלהם וללמוד כמעט על כל נושא על ידי הזנת שאילתה למנוע חיפוש. רבים משתמשים בו היום לפני שהם מבצעים רכישה או השקעה גדולים. אנו לומדים ומבצעים איתו מחקר, בין אם קונים טלפון חדש, טלוויזיה, בית או שירותי עורך דין.

אתר יכול להיות נכס מדהים עבור החברה שלך, כאשר משתמשים בה נכון באסטרטגיית השיווק שלך. כפי שהזכרנו קודם, ישנן צורות רבות של שיווק מקוון, החל ממודעות PPC וכלה בבלוגים. מבחינת הבלוגים, זה יכול להיות חלק משמעותי באסטרטגיית רכישת הלקוחות שלך. מענה לשאלות משפטיות ומסירת מידע משפטי ללקוחות היעד שלך באמצעות אתר האינטרנט שלך יעזור לך לבנות אמון, ללמד אותם ולשכנע אותם עוד לפני כניסה למשרדך.

באופן זה, ברגע שהנושאים המשפטיים של קוראי הבלוג שלך הגיעו למצב שהם צריכים להעסיק עורך דין, ליותר מהם כבר 'יהיה' עורך דין – אתה. בנית את האמינות איתם באמצעות מתן מידע משפטי בחינם בתחומי המשפט שאתם ממקדים את מאמצי השיווק שלך.

עוזר לבנות מודעות למותג

עורכי דין רבים שמעו על החשיבות של פרסום ראשוני או מודעות למותג. פרסום בשידור המוני חשוב להעברת המסר והמותג שלך שם. עם זאת, אנשים שמבקרים באתר שלך הם קבוצת משנה של המונים אלה וסביר יותר שהם בחיפוש אחר עורך דין (עכשיו או בעתיד הקרוב).

הצגת המותג שלך באופן בולט באמצעות בניית אתרים לעורכי דין יוצרת רשמים ונקודות מגע עם הקהל שלך. וודאו שהוא ברור, מוצג היטב ומשאיר רושם מתמשך על המבקרים שלכם.

בניית אתרים לעורכי דין- מי עושה את זה?

בעבר בניית אתר עסקי נראתה כמו משימה יקרה או קשה במיוחד לאלו שאין להם את הידע הטכני. היום בניית אתר הפכה למשימה הרבה יותר פשוטה, כך שאין לך תירוץ.

יש הרבה מאוד חברות לבניית אתרים היום והתחרות מאוד גדולה. אין ספק שתוכל למצוא חברת אתרים מתאימה שתעמוד בתקציב שלך.

סיכום

בסופו של דבר, יש לראות אתר עורכי דין כנכס עסקי ולכן יש לעשות עבורו שיווק עסק בגוגל ובכל פלטפורמה אפשרית ברשת. כאשר אתה מסתכל על כל הערך הפוטנציאלי שאתר יכול לייצר עבור משרד עורכי דין, מהסיבות המפורטות לעיל ואם אתה משקיע בו כראוי, זה באמת נכס.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
שתפו עם חברים
פופולרי באתר