fbpx

מה זה בכלל אומר יזמי אינטרנט ומה הם עושים?

ניווט מהיר

ברגע שהתחלנו לעשות שימוש במחשבים, העולם השתנה לגמרי בכל כך הרבה מובנים. החיים שלנו השתנו, הרגלי הצריכה שלנו השתנו, הכל השתנה. אם בעבר, תהליכי הגלישה האינטרנטיים היו מאוד מורכבים ואף היינו צריכים לחבר את הראוטר לטלפון, היום זה הרבה יותר פשוט וזה גם משתכלל כל הזמן. זה בדיוק התפקיד של אותם יזמי אינטרנט, להפוך את החיים שלנו לקלים יותר, לפשוטים יותר. למעשה, רשת האינטרנט חושפת לנו בכל רגע נתון כמות אדירה של מידע. היום אינטרנט הוא מוצר צריכה בסיסי. משהו שיש בכל בית ובכל משרד. בכל טלפון. בשורות הבאות נציג בפניכם את תהליך ההפיכה של יזמים ליזמי אינטרנט.

 

איך זה קרה?

ככל שהזמן עבר הבינו שהאינטרנט חוסך לנו משאבים רבים כמו זמן, כסף ואנרגיה. הכתב הדיגיטלי נתי דוידי נותן דוגמא פשוטה מתוך מגזין חדשנות מוכר. ”אם בעבר היינו צריכים לגשת לפתוח חשבון בנק ולעמוד שעות בתור, לחתום על טפסים ולעבור תהליכי בירוקרטיה רבים, היום הכל נעשה בלחיצת כפתור“. במקביל, העידן האינטרנטי החל ליצור עוד ועוד מקצועות חדשים. מקצועות שעד אז לא היו כאן. עד לפני כמה שנים לא היו חברות לבניית אתרים, לא היו חברות לקידום אתרים, לא היו מומחי דיגיטל או מעצבים גרפיים. כל אותם מקצועות, נוצרו והתפתחו מתוך ביקושים של החברה שלנו, העולם העסקי, הדיגיטלי.

 

רוצים להיכנס לעולם הזה? מה זה ידרוש מכם?

יזמי אינטרנט הם עסקים בתחילת הדרך, ואפילו סטארטאפיסטים שהמטרה שלהם היא להקל עלינו באמצעות פלאי הטכנולוגיה. הם אלה שמתמודדים עם השפה הטכנית המורכבת, יוזמים תוכנות חדשנות, אפליקציות מגניבות וחושבים מחוץ לקופסא. המטרה שלהם היא לייעל תהליכים, לחסוך לנו זמן יקר והרבה מאוד אנרגיה. להפוך כל תחום לנגיש יותר, מהיר יותר. בנוסף, יזמי אינטרנט רוכשים נכסים אינטרנטיים ומשקיעים בהם.

 

הם מייצרים מזה כסף ממש כמו שיזם נדל“ן רוכש קרקע ו“עושה עליה סיבוב“. הם אותם אנשים שמנסים להבין מה הדבר הבא שכולם הולכים לדבר עליו והם פשוט הולכים על זה עד הסוף.

בלעדיהם, לא היינו מצליחים להתקדם בתחום הדיגיטל והאינטרנט, היינו נשארים במקום. אז מסתבר שגם אתם יכולים. תוכלו להשתלב במסלולים מגוונות או הכשרות ליזמים צעירים, להשתתף בתחרויות ולקחת את עצמכם צעד אחד קדימה לכיוון של סטארטאפים דיגיטלים. זה העולם של היום ולשם אנחנו הולכים. הרבה התמדה, נחישות ואתם שם.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
שתפו עם חברים
פופולרי באתר